jueves, 29 de marzo de 2007

Tenim semàfor nou



Ja funciona el flamant semàfor del carrers 11 de Setembre amb Verdaguer (al costat de la Federació Obrera), el Casa de la Vila de Gener-Febrer ja parlava d’aquest gran projecte per millorar la mobilitat a la nostra vila, crec recordar que l’alcalde Janés ja va contribuir a aquesta millora inaugurant un altre semàfor.


Per cert el butlletí municipal, repartit a mitjans del mes de març, deia que s’havia posat en funcionament aquest servei, cosa no del tot cert perquè ni tan sols estava instal·lat. De totes formes ens hem de felicitar per aquesta millora i per la gran contribució que ha suposat al desenvolupament del pla de mobilitat de la nostra Vila.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

La meva pregunta és, i amb aquest semàfor es soluciona els problemes que pateixen els usuaris de la zona en MOMENTS PUNTUALS?
Com diu el de "mobilitat" aneu a peu!! que així jo podrè anar en cotxe sense problemes, jejejejej

Anónimo dijo...

doncs perque no aneu a peu o en bici????????

Anónimo dijo...

el semaforo solo empeora la situación, lo que hace falta son guardias regulando y no tocandose los........
pero como no hay,y los que hay se marchan pues ha poner semaforos.

Anónimo dijo...

El cruce es un caos, con semáforo ó sin el. Al menos antes sin el semáforo los conductores iban circulando excepto cuando algún incívico pretendía pasar a toda costa. Ahora esos se pasan el semáforo en rojo.
Los que vivímos en las afueras de Molins nos es imposible realizar cualquier tarea en el pueblo si no es bajando en coche, por lo que en muchas ocasiones es preferible ir hasta Sant Cugat que bajar a Molins.
Creo que Molins de Rei tiene un serio problema de movilidad y debería apostar más que en poner semáforos, en crear vías alternativas para los que simplemente cruzan la población, los que van a las escuelas....
Simplemente NO HACER CHAPUZAS.