martes, 25 de septiembre de 2007

Refundar o reorientar?




Estic amoïnat per les últimes declaracions tant d’Artur Mas com de Duran Lleida. El primer s’està tornant independentista? Pretén ocupar l’espai d’ERC? I l’altre, la seva prudència amaga un hipotètic suport al PP en cas que guanyin només per ser Ministre?. Com es troben a faltar polítics que ja no estan en primera línia!! Sobre la proposta d’en Mas, jo em pregunto, realment l’objectiu és refundar el catalanisme o bé reorientar les bases ideològiques de CDC i el seu rumb de cara al futur, després de quatre anys a l’oposició i en tensió amb els socis de Federació? No ho se del cert, però tinc els meus dubtes, sobretot després de la quantitat de plataformes i corrents d’opinió que han fet sentir les seves veus amb força dins de CDC, més propi de moments de confusió i desorientació interna. Només un últim apunt, el catalanisme no és propietat de ningú més que dels catalans, i Catalunya no és CiU.

No hay comentarios: